Po půlročním vyjednávání, zařizování, ověřování, zajišťování, rekonstruování a vybavování konečně otevíráte vlastní reklamní agenturu. Počítače jsou připojeny, tiskárny zapojeny, řezací plottery napojeny… Místo pro její provoz jste našli v centru města, na místě bývalé čistírny. Práce s rekonstrukcí zanedbaných nebytových prostor byla hotova za dva měsíce, další čtyři jste dolaďovali vybavení a estetiku vstupu do provozovny. V předvečer otevření jste se sešli, abyste nenechali nic náhodě u zítřejšího zahájení provozu. Při kontrole bezproblémového chodu počítačů jednoho z vás napadne přihlásit firmu na jednom z reklamních web serverů, s nabídkou nabízených služeb :
Reklamní agentura nabízí:
• grafické návrhy • velkoplošný tisk • řezaná reklama ze samolepicích folií • gravírování • potisky reklamních předmětů • výroba razítek
A přidá údaje o adrese, na které firma zahajuje svoji činnost, telefonní kontakt, e-mailovou adresu a www.
Už za týden se nestačíte divit. Služby vaší firmy jsou nabízeny na dvaceti dalších serverech. A zákaznici se začínají zajímat, v jakém termínu jste schopni zakázky dodat.
Vaše reklamní agentura brzo vejde do povědomí i ve městě. Úřady se obracejí se žádostí na výrobu razítek, která jste schopni dodat do 24 hodin. Zakázky na polepy firemních aut, výkladních skříní, reklamních panelů přicházejí každodenně. Grafik zůstává v práci mnohdy do noci.
Dnes nemáte o zákazníky nouzi
Asi po roce se zájem o služby vaší reklamní agentury stabilizuje. A dnes, po deseti letech provozu, děkujete kolegovi za spásný nápad. Hned na začátku podnikání dát světu vědět, že existujete. Firmě to umožnilo dobrý start a udržet si zákazníky je už jenom na vás. Pro dobrou službu se vždycky vrátí. A tichou poštou přivedou i ty další.